АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК - кв. Горубляне

Компания

Менпауър е световен лидер в сектора на труда и създава, и предоставя услуги, които дават възможност на клиентите й да бъдат печеливши в постоянно променящия се пазар на труда.

За наш уважаван клиент – компания, търгуваща с офис-материали и консумативи, търсим отговорен и мотивиран кандидат за позицията:

Административен сътрудник

Описание

Основни функции и задължения:
Приемане на поръчки по телефон;
Приемане и издаване на фактури, и други документи;
Следене за изпълнението на заявките;
Поръчване на стока от доставчици;
Комуникация с контрагенти;
Работа със складова програма.

Изисквания за кандидата:
Добре организиран и грамотен;
С добри комуникативни умения;
Компютърна грамотност - задължителна;
Умение за бърза преценка и вземане на адекватно решение;
Енергична и положително настроена личност;
Средно или висше образование.

Компанията предлага:
Стандартно работно време - от 8:30 до 17:30(пон. - пет.)
Осигурени транспортни разходи за София;
Добро стартово заплащане;
Приятна работна среда;
Бонуси - всеки месец.

Ако позицията Ви е заинтригувала и смятате, че отговаряте на изискванията, ще се радваме да ни изпратите своето актуално CV.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално. Само одобрените по автобиография кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Благодарим Ви!

Менпауър България има лицензен номер № 2033/20.04.2016 за предоставяне на услуги в областта на Човешките ресурси.

Населено място:

Област София

Вид работа:

Постоянна

Работно време:

Пълен работен ден

Дата на публикуване:

20/01/2020

Номер на обявата:

310000231

Видяна:

142

Име на офис:

Varna

Вакантни места:

1
 
 

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК - кв. Горубляне

Област София
Постоянна
Пълен работен ден
20/01/2020
310000231
142
Varna
1

Компания

Менпауър е световен лидер в сектора на труда и създава, и предоставя услуги, които дават възможност на клиентите й да бъдат печеливши в постоянно променящия се пазар на труда.

За наш уважаван клиент – компания, търгуваща с офис-материали и консумативи, търсим отговорен и мотивиран кандидат за позицията:

Административен сътрудник

Описание

Основни функции и задължения:
Приемане на поръчки по телефон;
Приемане и издаване на фактури, и други документи;
Следене за изпълнението на заявките;
Поръчване на стока от доставчици;
Комуникация с контрагенти;
Работа със складова програма.

Изисквания за кандидата:
Добре организиран и грамотен;
С добри комуникативни умения;
Компютърна грамотност - задължителна;
Умение за бърза преценка и вземане на адекватно решение;
Енергична и положително настроена личност;
Средно или висше образование.

Компанията предлага:
Стандартно работно време - от 8:30 до 17:30(пон. - пет.)
Осигурени транспортни разходи за София;
Добро стартово заплащане;
Приятна работна среда;
Бонуси - всеки месец.

Ако позицията Ви е заинтригувала и смятате, че отговаряте на изискванията, ще се радваме да ни изпратите своето актуално CV.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално. Само одобрените по автобиография кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Благодарим Ви!

Менпауър България има лицензен номер № 2033/20.04.2016 за предоставяне на услуги в областта на Човешките ресурси.