Офис-координатор

Компания

Менпауър е световен лидер в сектора на труда и създава, и предоставя услуги, които дават възможност на клиентите й да бъдат печеливши в постоянно променящия се пазар на труда.

В момента търсим да назначим, за свой уважаван клиент – компания, работеща в сферата на технологиите, видеонаблюдението и контрол на достъпа, отговорен и мотивиран кандидат за позицията:
Офис-координатор

Описание

Основни функции и задължения са:

Приемане и обработване на заявки за обслужване по телефон и електронна поща;
Подпомагане и координиране на различните дейности във фирмата;
Работа със CRM и складова програма;
Следене и контрол на заявки и различни срокове;
Работа с документи, доставчици, клиенти, куриерски служби.

Изисквания за кандидата:

Добри комуникативни и писмени умения за водене на кореспонденция;
Добра компютърна грамотност - MS офис-пакет;
Владеене на английски език на работно ниво;
Експедитивност, инициативност и екипна насоченост;
Висше техническо или иномическо образование - предимство;
Активен шофьор - кат. B

Компанията предлага:

Стандартно работно време (от 8:30 до 18:00 часа, понеделник - петък);
Екип от млади хора;
Фирмено обучение;
GSM и автомобил;
Карта за фитнес.

Ако позицията Ви е заинтригувала и смятате, че отговаряте на изискванията, ще се радваме да ни изпратите своето актуално CV.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално. Само одобрените по автобиография кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Благодарим Ви!

Менпауър България има лицензен номер № 2033/20.04.2016 за предоставяне на услуги в областта на Човешките Ресурси.

Населено място:

Варна

Вид работа:

Постоянна

Работно време:

Пълен работен ден

Дата на публикуване:

21/02/2019

Номер на обявата:

310000114

Видяна:

85

Име на офис:

Вакантни места:

1
 
 

Офис-координатор

Варна
Постоянна
Пълен работен ден
21/02/2019
310000114
85
1

Компания

Менпауър е световен лидер в сектора на труда и създава, и предоставя услуги, които дават възможност на клиентите й да бъдат печеливши в постоянно променящия се пазар на труда.

В момента търсим да назначим, за свой уважаван клиент – компания, работеща в сферата на технологиите, видеонаблюдението и контрол на достъпа, отговорен и мотивиран кандидат за позицията:
Офис-координатор

Описание

Основни функции и задължения са:

Приемане и обработване на заявки за обслужване по телефон и електронна поща;
Подпомагане и координиране на различните дейности във фирмата;
Работа със CRM и складова програма;
Следене и контрол на заявки и различни срокове;
Работа с документи, доставчици, клиенти, куриерски служби.

Изисквания за кандидата:

Добри комуникативни и писмени умения за водене на кореспонденция;
Добра компютърна грамотност - MS офис-пакет;
Владеене на английски език на работно ниво;
Експедитивност, инициативност и екипна насоченост;
Висше техническо или иномическо образование - предимство;
Активен шофьор - кат. B

Компанията предлага:

Стандартно работно време (от 8:30 до 18:00 часа, понеделник - петък);
Екип от млади хора;
Фирмено обучение;
GSM и автомобил;
Карта за фитнес.

Ако позицията Ви е заинтригувала и смятате, че отговаряте на изискванията, ще се радваме да ни изпратите своето актуално CV.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално. Само одобрените по автобиография кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Благодарим Ви!

Менпауър България има лицензен номер № 2033/20.04.2016 за предоставяне на услуги в областта на Човешките Ресурси.