Търговски представител
Компания
Висше образование (компютърни системи и технологии или икономическа специалност);- Умение за водене на преговори;
- Минимум две години търговски опит в продажбата на програмни продукти и системи;
- Ориентация към постигане на резултати;
- Много добра компютърна грамотност;
- Владеене на английски език – предимство;
- Шофьорска книжка и възможност за пътуване в поверения регион.
Описание
- Поддържа клиентската мрежа в поверения регион;- Идентифицира нови потенциални клиенти и ги привлича за работа с компанията;
- Демонстрира задълбочени познания на предлаганите продукти и услуги;
- Отговаря за постигането на поставени цели за обем продажби;
- Подготвя документи и инструкции за използването на програмните продукти и системи;
- Установяване на трайни взаимоотношения с клиентите на компанията и инициатива за поддържане на контакти след реализиране на продажбата;
- Изготвя справки и отчети за извършената дейност.
Населено място:
ПловдивВид работа:
ПостояннаРаботно време:
Пълен работен денДата на публикуване:
04/01/2019Номер на обявата:
170000079Видяна:
182Име на офис:
PermВакантни места:
1Търговски представител
Пловдив
Постоянна
Пълен работен ден
04/01/2019
170000079
182
Perm
1
Компания
Висше образование (компютърни системи и технологии или икономическа специалност);- Умение за водене на преговори;
- Минимум две години търговски опит в продажбата на програмни продукти и системи;
- Ориентация към постигане на резултати;
- Много добра компютърна грамотност;
- Владеене на английски език – предимство;
- Шофьорска книжка и възможност за пътуване в поверения регион.
Описание
- Поддържа клиентската мрежа в поверения регион;- Идентифицира нови потенциални клиенти и ги привлича за работа с компанията;
- Демонстрира задълбочени познания на предлаганите продукти и услуги;
- Отговаря за постигането на поставени цели за обем продажби;
- Подготвя документи и инструкции за използването на програмните продукти и системи;
- Установяване на трайни взаимоотношения с клиентите на компанията и инициатива за поддържане на контакти след реализиране на продажбата;
- Изготвя справки и отчети за извършената дейност.